Dagens önskan (Nr 1)

Jag har fått en del kommentarer eller vad man ska kalla dem och jag ser att många vill veta hur jag känner om min Pappa och hans jobb och allt därtill. Som jag har sagt förut har alla sin åsikt, och ni vill ha min och jag er 😛 ( Om min Blogg )

Visst, jag är intresserad av politik och skulle kunna tänka mig att jobba med det i framtiden. Intresset finns, men gör orken? Jag skulle dock hellre vilja bli författare eller konstnär, det ligger en bit från det politiska området, men det går nog bra. Och hur jag tycker att det är med en far som har ett fullspäckat schema är lite svårare att svara på. Jag har inget att jämföra med eftersom han alltid har haft fullt upp, även när han inte var minister. Inte heller mina klasskamraters Pappor och Mammor has särskilt mycket tid så jag kan inte snelga på dem. Men även om min pappa skulle ha mer tid än mig skulle jag nog må som jag gör idag. Jag märker inte någon direkt skillnad, eftersom mina föräldrar är skilda och jag bor hos Mamma på heltid.

Idag den 13/3 -7 skulle jag vilja säga hej till alla mina kamrater och alla andra som spelar wow, dagen till ära. Dagen 1337

Skriv in önskemål på saker och ting så ska jag försöka svara på dem så mycket som möjligt, inte dagligen, men åtminstonde en gång i veckan.

Nils Bildt

3 svar to “Dagens önskan (Nr 1)”

  1. Martin Pettersson Says:

    Fick du någonsin ett svar/ursäkt på ditt mail till Expressen angående din ålder?
    Wow har jag hållit mig ifrån av den enkla anledningen att jag skulle fastna alltför lätt och inte få något vettigt gjort . Jag har dålig disciplin och ”snöar in” på saker alldeles för lätt. Men jag hajar inte riktigt vad 1337 betyder, jag är nog för gammal, men jag gissar på ”elit” eller ”leet”.

  2. jenniefer Says:

    Om du blev författare, vad för slags böcker skulle du skriva?

  3. jenniefer Says:

    läs gärna min blogg om du har tid

Kommentera

