Tillbaka

Såja.

Nu är jag tillbaka efter ett tag med inloggnings problem. När jag ändå är här kan jag passa på att relatera till min kompis Marlons blogg ; www.aktiemalle.blogg.se . Kolla in den 😛

Ha det så bra!

Nils

Ett svar to “Tillbaka”

  1. julia simon Says:

    Hej, jag heter Julia, är sexton år.
    Jag är politikintresserad, och jag undrar följande:
    Är det jobbigt att vara utrikesministerns son? (´det är nästan alltid jobbigt att vara annorluna bland ungdomar har jag märkt)
    Och 2 Tittar du ofta på nyheterna?
    ps. jag är inte en galen journalist eller så…:P¨
    mvh julia=)

Kommentera

