Jaha.

Tusan.

Nu tog det slut även för mig. Jag sitter och andas in det sista av påsklovet i mitt rum samtidigt som jag försöker se det från den ljusa sidan; Utan skola blir det inga lov. Så vad gör jag nu? Jag får ta det som det kommer och jag vet inte om man kan göra ett påsklöfte. Men det går ju inte. Bra, du slipper jag lova att inte vara så negativ till skolan.

Nog om det, nu ska vi prata annat.

Nils

7 svar to “Jaha.”

  1. sofia L.S. Says:

    kikar in och säger hej bara. sofia

  2. sofia L.S. Says:

    Hej, har läst lite hos dig. Tycker du skriver kort och beskrivande. Mycket bra språk tycker jag. Har du något emot att jag lägger dig som favorit på min blogroll? Hoppas inte det, säg till i så fall mvh sofia

  3. Jacqueline Says:

    TJENA NISSE!!! MY HOMEBOY WAZZZZUUP? ETT TIPS ÄR ATT GÖRA SOM DU GJORDE EFTER NÅYR- MEN FÄRGA DET ROSA ISTÄLLET! wieee martinpartinkokosnöt hälsar mjauuu

  4. Katrineholm Review Says:

    Hej Nils,

    I hope all is well with you! As you may know, Katrineholm, Sweden has been dominated for over eighty years by the Social Democrats. The link below shows how a graphic I designed which depicts how political decisions get made in Katrineholm. Your dad might laugh when he sees it:

    With all good wishes to you and your family,

    Michael Flessas
    Katrineholm Review

  5. Falu Says:

    Tjena Nils. Såg att du spelar WoW? Både jag och min bror spelar, jag är 15 och han är 13. Får man fråga vilken server du spelar på? Jag spelar på Dunemaul.

  6. mararh Says:

    Hej Nils
    Jag vill be dig om ursäkt eftersom jag var en av dem som inte trodde att du verkligen var son till Carl Bildt. Såg att du inte skulle fortsätta på Enskilda när du börjar gymnasiet. Min yngre syster (23 är yngre) gick på Carlssons och därefter Enskilda. Jag tror att det var ganska tufft på gymnasiet, med hård konkurrens om jag har förstått rätt. Vilken linje tänkte du välja? Skulle råda dig att gå en linje som öppnar alla möjligheter för framtiden. En av mina söner är 15 år och går i åttan. Han har redan börjat prata om gymnasievalet nästa år och om jag förstår rätt funderar han på Natur. Aja vi får se. Mycket WoW där…..såg ju att du spelar och det går mycket tid på det, men man måste få lite tid till sina fritidsintressen också, inte bara plugga 😉

  7. Adam H Says:

    Morgon Nils…

    Adam ifrån förskolan,1,2,3 och 4 här…
    Adda mig på Msn så kan vi snacka lite ”strunt”(man får inte svära här va?) om Wow…

    MSN: Adamhiorth@hotmail.com

    // Adam

Kommentera

