Snart är det dags.

Nu! Nu så skriver jag någonting nytt här! Det var ett tag sen känner jag, men allt tar sin tid och i synnerhet gör mitt tänkande det. Nu knapar det ju in sig på de sista veckorna innan sommarlovet startar. Vad gör man denna sista tidsintervall då? Väntar är väl det mest rimliga svaret. Väntar på…sommar? Nästa vecka har jag prao. Jag och min vän Erik ska praoa tillsammans. Blir kul att se hur det kommer att urarta sig. Usch, nu bir jag så där apatisk igen, vad ska jag skriva? Jag har massa besökare per dag men bara en kommentar i veckan. Kanske, Skäms på er! mer kommentarer! och önskinar så jag kan kicka igån dagens önskan igen. Nr 3 är ledsen

Neiru

5 svar to “Snart är det dags.”

  1. bbeccy Says:

    usch..de sista veckorna innan sommarlovet. En tid då lärarna plötsligt inser att slutbetyg måste sättas och så snabbt som möjligt överöser en med prov och förhör och annat hemskt.

  2. Sanna Says:

    Vart ska du ha din prao?

  3. mararh Says:

    Hej Nils
    Klart ingen kommenterar när du skriver så sällan. Jag förstår i och för sig att du inte kan kommentera inläggen och det gör ju inte din far helleri sin blog, men jag tror att om du skriver oftare så kommer fler att kommentera. Min son försökte nå dig genom sina inlägg, men han tröttnade. Svara gärna de yngre inläggen! Du behöver ju inte uppge vem du är i WOW osv men ett litet inlägg om att du noterat att någon jämnårig varit inne och velat skapat någon slags kontakt vore roligt för dina jämnåriga. Jag tror inte att exempelvis min son ser dig som Den store CarlBildts son. Snarare ser han dig som son till någon som jag respekterar. Du röjer ju inte något genom att säga ”Hej Alex, kul att du också spelar WOW” eller något sådant.

  4. anita Says:

    Hej Nils,

    och lycka till med din prao! Vad skall du jobba med? Jag hoppas att det blir intressant och att du och din kompis får bra handledning.

    Hej Då!

  5. bockgaard Says:

    Det blir väl kul med prao. Skall det bli på utrikesdepartementet eller statsrådsberedningen? Om inte annat har jag några tusen skogsplantor kvar som väntar att få stoppa rötterna i jorden igen.

Kommentera

