Igen.

Igen, igen och igen. Vardagslivet kommer allt ikapp en hur man än försöker, det kan vara både bra och dåligt, beror ju på hur man ser det. Smaken är som baken.

Nu har det hänt igen. Sommarn är slut och framför oss ligger en lång höst. Det kommer säkert att hända många roliga och spännande saker under hösten, eller kanske inte? Vi hoppas på det första medans jag hälsar alla (inklusive mig själv) tillbaks och hoppas att alla haft en bra sommer. Jag har inte skrivit på bloggen på länge, inte för att jag inte varit hemma utan för att det varit sommar och alla minna sinnen slås av för maximal avkoppling. Man borde vara utvilad när man kommer tillbaks från sommaren….

Lustigt att jag är raka motsatsen!

Annars då? Jo, ny skola, ska nu tillbringa mina tre nästa år på Östra Reals gymnasium, var på introduktion idag. Allt verkade bra, trevliga lärare och elever. Men det är ju bara ett första intryck haha. Men det ska nog gå bra ;P Och hur har ni haft er sommar? Berätta gärna, ska försöka svara på så många som möjligt och kanske berätta lite mer om min sommar om någon skulle vilja höra. 😀

Nils

2 svar to “Igen.”

  1. maggihaglund Says:

    lite nyfiken på vad du har valt för linje eller program som det visst heter numer?

  2. Josef Boberg Says:

    Hejsan Nils,

    Ja – själv har jag bland annat övernattat 15 dygn i sträck i ett ”vilt” skogsområde under en presenning 2.5 x 3,5 meter – utan någon kontakt med yttervärlden via mobil, radio eller annat. Den här formen av mental = fysisk regenerering kan jag varmt rekommendera till vem som !

    Lycka till med skolkneget ! Men ett tips ifrån mig: ”Lyssna på vad dom vill inbilla Dig är den enda sanningen om både ditten, datten och dutten – men behåll ändå Din egen medfödda oförstörbara och mycket mycket större = sannare sanning…”

    Ha det…
    vännen Josef

Kommentera

