Matte

Usch. Jobbig dag, har pluggat matte heeeela dagen. Har prov imorgon…Men den tiden den sorgen. Vi får se hur det går. Just nu är jag bara stolt över att jag skriver här för andra dagen i rad! Små glädjeämnen. Men det är väl det vi lever för.

Jo, mitt arbete gick bra, jag hade först tänkt och hålla tal för övervakningskameror eftersom det är vad jag tycker men ändrade mig sedan och höll mot. Det gick väl bra det med, men försök själva det är mycket svårare att ställa sig på en sida man inte vill stå på. Men det var väl nyttigt det med.

Nu måste jag nog sova, vill inte vara alltfär trött till provet imorgon.  Hade bra.

Nils

Kommentera

