…Jag har slut på rubriker.

Aj då. Det var ju inte bra. Kanske får börja med datum eller bara skriva något kul ord som inte alls har något med innebörden att gjöra. Men annars känner jag mig rätt stolt, jag håller bra nu på bloggen.

Hade ju matteprov igår. Vet inte hur det har gått än, får väl reda på det i nästa vecka. Annars händer det inte så mycket. Jag försov mig imorse. Man borde ta bort ”Snooze” knappen på alla väckarklockor, den är en stor risk. Min skola spelade basket mot en annan (Östra real [Min skola] vs Norra real), vet inte exakt hur matchen slutate, 32-32 tror jag. Bra match iallafall.

Heh, nu kommer något som jag tycker är lite lustigt. Tycker att det hör lite till ämnet så jag tar upp det. Som ni kanske vet spelar jag ett spel som heter ”World of warcraft”, även kallat ”wow”. Idag, bara för några minuter sedan fick jag ett par glada pmsg, (private messages) från ”Bacillb” som visar sig vara en läsare av min blogg och som bara skulle säga grattis i efterskott. Rätt lustigt 😉

Nils

2 svar to “…Jag har slut på rubriker.”

  1. Marianne Wikman Says:

    Jag som är mycket äldre än Du ser det som ett hälsotecken att försova sig någon enstaka gång.

  2. aljoark Says:

    Hej Nils

    Fråga om spel…

    Intressant att du spelar World of Warcarft. Spelade som ung spel som Prince of Persia, Wolf 3D, Sim city + några till. Men detta är många år sedan och numera använder jag datorn mest till att jobba med, ritprogram som Archicad etc.

    För några dagar sedan släpptes ett nytt PC-spel som heter Crysis, och nu väcktes spelhumöret igen. Funderar på att köpa detta spel då det verkar ha goda visuella effekter…har ett bra grafikkort ett Nvidia 8800 GTX. Är det något spel som du känner till? andra spelförslag? kanske wow….

    / Johan

Kommentera

