Omväxling?

Nää, inte just nu. Har fått nog av det för denna veckan. En ny tavla gjorde susen.  Jag måste säga det, jag är ett världsbäst när det gäller att hänga upp tavlor i mitt eget rum. Någon ska ju vara bäst på det. Nog.

Jag fick tillbaks mitt matteprov i tisdags, och som jag lovat skulle jag skriva det här. Och det gick ju bra. Matte är jag inte världsbäst i, utan jag är nöjd där jag står med ett VG 🙂 .

Och juste, jag har bytt server med min wow gubbe, skriver till det för de som är intresserade, kolla in på wow fliken där uppe.

Nils

Ett svar to “Omväxling?”

  1. Josef Boberg Says:

    GooodLördag Nils,

    Visste Du att var duktig i matte – är inte så lite av detsamma som att vara duktig på att tänka så som andra har tänkt före Dig = vara duktig på att vara MainStreamad = vara duktig på att papegojlikt = ”bandspelarmässigt” rabbla och MainStreamat tänka. Så i Ditt fall så skulle jag nog vara mer än nöjd med VG, faktiskt…

    Ha det… 🙂
    vännen Josef

Kommentera

