Söndagar.

Sitter ock tänker lite. Tror jag ska utföra lite exorsism mot min mamma för att få ut den demonen i henne som väckte mig klockan 7 i morse. Sedan dess har jag inte gjort så mycket. Vad finns det att göra en söndag egentligen? Har väl inte gjort någoting speciellt. Min syster var i tidningen(Aftonbladet) idag, rätt okej artikel. Kollat på parlamentet. Ganska kul.  Gud vad deppigt allt låter när jag läser igenom det.

Nils

11 svar to “Söndagar.”

  1. Helena Palena Says:

    Nisse – söndagar suger! Du har valt tema Fresh by Jide! Den andra jiden har ful frisyr tycker jag. Ha, ha, ha… Tänk att ha en syrra som heter Gunnel. Fint namn! Fint att bli döpt efter sin mormor!

  2. rubinum Says:

    Välkommen till livet! *S*
    Tänk så många dagar som känns helt onödiga!
    Men du! Man Kan göra något åt det! Ta kontakt med någon kompis eller nåt! Man skall bara OOOOrka *S*

  3. Josef Boberg Says:

    GooodSöndag Nils,

    Vill med denna JULKLAPP http://josefboberg.wordpress.com/2007/12/22/loneslaveriarbetslagen
    ingjuta HOPP inför måndagen osv.

    Annorlunda Goood Jul !
    ÖNSKAR
    vännen Josef 🙂

  4. geneve2 Says:

    Vad heter din syster? Jag skulle väldigt gärna vilja läsa artikein i Aftonbladet.
    Kan du kanske ge en länk till artikeln.
    God fortsättning på Julen!

  5. elmilli Says:

    Hej Nils!
    En datorborste! DET skulle jag ha önskat mig i julklapp! VAR får man tag på en sådan????
    Svarar Du på kommentarerna? Skulle bli väldigt glad om Du ville svara på borst-frågan!
    Hoppas att Du haft en bra jul och önskar GOTT NYTT ÅR!!
    elmilli

  6. elmilli Says:

    Undrar också över de underliga inlägg som sänds från en viss person som kallar sig Din vän? Hrrmmmm. ?

  7. lundinorient Says:

    Hej där råkade hamna på din blogg…

    Såg din syster på bild i aftonbladet.. hmm…
    träffade henne och dig för många herrans år sedan (insåg jag då hon vuxit sedan dess av bilden att döma…)
    Det var ute på Sundskär och dragspelsfesten där typ sommaren 94 eller så…
    Din farsa tyckte vi var tokiga som gick in med en segelbåt i det grunda sundet till Frändegårds brygga den sommaren – men det gick faktiskt tillslut trots att vi inte hade sänk-köl!!!!
    allt gott

    Johannes Lundin

  8. Niklas Says:

    Hehe jag tycker inte att du skrev deppigt =) jag såg artikeln i Aftonbladet om din syster, måste vara hemskt och jobbigt ibland med all media som skrivs om far din och allt annat som nämndes i artikeln, med livvakter och allt =(!! Och Parlamentet är störtskönt =) gillar den nya unga killen, kommer inte ihåg hans namn dock, men han är rolig hehe.. Ha d

  9. A Says:

    Come on, Nils! Uppdatera bloggen!

  10. Josef Boberg Says:

    GooodKvällst Elmilli

    Din uttryckta mening ovan: ”Undrar också över de underliga inlägg som sänds från en viss person som kallar sig Din vän? Hrrmmmm. ?” – slut citat.

    Ifall Du är åt hållet avundsjuk – så tala om Din bloggadress – så kommer jag där att kalla mig Din vän också, faktiskt… För så vitt mig känt så är i vart fall jag personligen INTE ovän med Dig, troligast… Men osvuret är ju bäst – enär Du är anonym !

    Ha det… 🙂 /önskar MEDmänniskoVännen Josef

  11. Bildt - nya Schulman? « Show - don’t tell! Says:

    […] Ett trevligt PS är att sonen Bildt länkas från faderns sida. Varsågoda; läs om Nils syn på WoW, VoV*** och att utöva exorsism på fru Bildt. […]

Kommentera

