Told you.

Hah! Det är nästan så att jag glädjs åt min egen lathet då jag tänker på alla gånger jag har glömt att skriva något här, glömt det av den simpla anledningen att jag är så lat. Det är nog inget jag bör glädjas åt, utan något jag borde ta tag i! Nah. En annan gång, jag är för trött nu.

Mycket har hänt sedan jag senast skrev – det var i början av december tror jag. Nej, usch, om jag vore på ett bättre humor så skulle jag med glädje krafsat ner två månader här. Fast jag tror jag skippar det. Jag tänker istället nu på mitt alldeles för vanliga problem när det gäller min blogg. Ni kanske vet vad jag talar om. Jag har sökt lite inspiration och läs andra bloggar. Kenzas blogg (kenzaas.blogg.se) är en av dem. Jag tror bestämt att det är Sveriges största blogg. Jah. Hur vet jag inte, det kanske är kul att läsa någon gång, men i längden skulle jag tro att det kan bli ganska…hmm…enformigt? Nåja, det är det folk läser. Jag kanske skulle börja göra så jag med?(!) Nu skrattade jag igen.

Jag är ond. Och så tror jag också att jag tillhör en av världens gladaste pessimister. Det är otroligt vad glad man kan vara. Just nu visar jag alla symptom på att vara glad. Jag har ett speciellt som jag gör när jag är glad, förväntansfull eller allmänt i gasen: Jag gnuggar händerna mot min näsa(det låter konsigt, jag vet). Jag vet inet varför, kanske lite ticks. Ticks att..röra sin näsa?

Leverpastej,

Nils

2 svar to “Told you.”

  1. Josef Boberg Says:

    Gattis till latheten – det är NaturLiktVist !

    http://maurycy.bloggagratis.se/2008/01/06/437669-gud-sager-aldrig-nej = en numera lat man i USA.

    Wi tänker mest fel – FY3 = rubriknr på min hemsida
    Tänker inte som dom vill
    Wi tänker – det är fel
    Wi borde inte tänka så
    Eller inte tänka alls
    Tycker dom – som tänker rätt
    – o –
    Wi tänker fel
    Wi kan inte tänka rätt
    Då mår Wi fel – enligt dom
    – o –
    Wi känner oss Stolta
    När Wi tänker och lever fel
    Wi känner oss Hela
    När Wi tänker och lever fel
    Wi är Glada och Lyckliga
    När Wi tänker och lever fel
    Wi ÄR i Extatiskt Fysiskt LyckoRus
    När Wi tänker och lever fel
    Wi ÄR Oändligt LevAnde Varelser i Kött
    När Wi tänker och lever fel

    Wi = ”vanligt folk”
    Dom = dom som bestämmer

    Ha det… 🙂 /önskar lat-vännen Josef

  2. Josef Boberg Says:

    PS. http://josefboberg.wordpress.com/2008/02/11/livet-fore-och-efter-doden DS.

Kommentera

