Onsdag igen

Ja, tro det eller ej. Men det är ganska soligt idag. Har vartit det hela dagen. När jag gick ut ur porten imorse väste jag, skyddade ansiktet med armarna och backade tillbaks in i den skuggan som porten gav. En äldre man som råkade gå föbi just då tittate på mig med en blick som kan tolkas på många sätt. Rätt kul var det när jag själv kom på var det var jag hade gjort. Sen bar det av till skolan, rätt kul det med må jag säga.

Nu sitter jag hemma, inte lika mycket sol här inne men det funkar, jag tror jag ska gå och öppna ett fönster. Fantastisk vad glad man kan bli av lite solljus va?

Usch, det blev genast lite kallare här inne. Jag gissar att jag får leva med det om jag vill ha lite sol. Annars har det inte hänt så mycket idag. Har vart en skön dag, slutade tidigt. Nej gud, nu blev det för kallt, det är februari för fan. Måste stänga igen.

Nils

2 svar to “Onsdag igen”

  1. sven88sven Says:

    När du Calle lessnar på politiken för en stund.Ta ett breake slopa politiken en stund kom med i gemenskapen på SVERIGEN enda dygnet runt uppdaterade blogg om FC Barcelona som vi ett sambo par har vi finns på en allt populärare ADRESS som heter http://www.barcaloneta.com ett avrelaxerande stääle för stressade politiker tillexempel.

  2. Josef Boberg Says:

    GooodDag Nils,

    Apropå gud – så har jag ordat en del om vad gud har ställt till med i BakTiden – och inte minst ställer till med i dags dato på
    http://josefboberg.wordpress.com/2008/03/04/framtiden-baktiden-nuet

    Ha det… 🙂 /önskar win-win-vännen Josef

Kommentera

