That’s the look

Brrr! Det var kallare på balkongen än vad jag trodde. Jag har en liten ”application” på min dator som poppar upp nere i högra hörnet och berättar vad det blir för väder idag. ”+7 grader och Sol” Jajamensan. Studio 107.5 i bakgrunden. Helt underbart.

Jag har fått lite nya kommentarer. Lustigt att jag fick fyra nya på bara ett inlägg och typ, tre dagar? Eller något. Men ja, jag kan väl lika gärna ta itu med dem nu.

Först, svar till Z A N N A som frågade vad min flickvän hette: Jo, jag brukar kalla henne för ”huvudkudde” jag har nämnligen ingen riktig flickvän, så min huvudkudde är ställföreträdare. Det är jättebra – hon klafar aldrig, och hon nöjer sig med att ha 3-4 olika örngott som byter ut varandra istället för att kräva en hel garderob med kläder i! Men jag träffade en gammal kompis häromdagen, en kille som går på Norra Real. Han ställde samma fråga till mig och grattade mig för att jag hittat en flickvän.  Jag undrar var folk det ifrån..

Sedan får jag väl ta och behandla inlägget från Arash som vill att jag ska lägga upp lite bilder: Och jag säger såhär: bra idé! Nu måste jag bara lära mig hur ski*en funkar ;). Och så är jag ganska dålig på att ta bildet men jag får väl försöka ta ett par. I skolan? Typ. Jag kan ju alltid fota baksidan på min mattebok? Skämt åsido.

Jag gissar att många av er också undrar hur det gick när jag skulle träffa min ”in-game mate” i Malmö. Jag kan säga att det gick jättebra, det var hur kul som helst! Det togs en del bilder också, jag kan ju lägga upp dem nu när efterfrågan ökar. Jag ska bara vänta på att hon skickar dem till mig. Det var ett litet äventyr i sig också, jag gick lite vilse i Malmös stadspark typ klockan nio på kvällen samma dag jag anlände. Sen blev jag nästan biten av en gås. Men jag kan dra den senare. Har jag glömt något nu?

Neiru

Kommentera

