Fortfarande ljus ute.

Om jag lyfer på huvudet lite snett uppåt höger så kan jag fortfarande se solen bakom hustaket över gården. Om jag tittar ned åt vänster så ser jag min klocka på armen. 16.45, det borde vara mörkt vid den här tiden. Men icke. Hihi, sådant är kul att se. När allting plötsligt blir ljust. Det kanske har att göra med att jag har suttit inomhus ungefär havla lovet, men sådant händer.

Det har ju varit påsk också. Det har jag missat helt. Jag fick mitt godis så varför klaga? Jo, jag ska klaga på en sak…Jag har inte lärt mig än att man får ont i magen av att äta för mycket godis på samma gång. Typiskt mig. Glufs glufs. Nästan som Bamses dunderhonung, man vill gära ha den men om man inte är Bamse så får man ont i magen i tre dagar. Farmors honung. Mmm

Neiru

2 svar to “Fortfarande ljus ute.”

  1. Josef Boberg Says:

    GooodMorgon Nils,

    När det ej är så ljust ute – varför ej då söka lite av Ditt eget ”ljus” = åt hållet ”livsTråden” inom Dig själv ?

    Lite om potentialen för det finns på
    http://josefboberg.wordpress.com/2008/02/29/potential-for-kreativitet , kanske…

    Ha det… 🙂 /önskar kreativitets-vännen Josef

  2. Arash Says:

    Kom igen Nils, nu var det väl ändå ett tag sen 😛

Kommentera

