Charlieee

Jag hade faktiskt något mer som jag satt och tänkte på när jag skrev igår. Men jag sparade det för att skriva om det en annan dag (typ nu) men jag har glömt vad det var. Så det betyder att jag just nu inte har mycket att skriva om. Men det finns alltid något.

Jag gör så att jag bara länkar två väldigt roliga youtube klipp: Charlie the Unicorn 1 & 2

Nils

4 svar to “Charlieee”

  1. Josef Boberg Says:

    Nils – Ifall Du kompletterar länkarna i Dina kommande inlägg med * direkt efter (inget mellanslag) länkadressen – så blir det en ”klickstjärna” till videon direkt i texten.

    Istället för stjärnan – så kan Du skriva in t ex – Charlie the Unicorn 1 – och då kommer det att stå så i den markering som blir i den placerade texten

    Så Din skrivning blir t ex Charlie the Unicorn 1 – som i den placerade texten bara blir – Charlie the Unicorn 1.

    OBS ! Detta är bara ett tips ifrån mig – som Du ej alls behöver följa ! Det är helt OK som det är – för att ej säga bra som det är också !

    Ha det… 🙂 /önskar länknings-vännen Josef

    PS. Det ovanstående funkar ej i kommentarerna – utan enbart i texten i inlägget. DS.

  2. Josef Boberg Says:

    Hmmm… – Detta blev ej alls så som jag hade skrivit det, faktiskt…

    Detta skall stå direkt före länkadressen (*) exklusive parenteserna – som jag hängt på för att detta ej skall ”försvinna” igen…

  3. Josef Boberg Says:

    Hmmm… – Jag ger upp…

  4. litenpolitiker Says:

    Det där var nog bland de roligaste klipp jag sett =)

Kommentera

