Dagen efter

Om jag kunde skulle jag gärna ha haft samma humör jag hade igår när jag skrev ett inlägg. Men nu är det så att jag var och spände min tandställning och det har lett till huvudvärk. Det blir man inte glad av. På något finurligt sätt föddes jag med en helt normal grund för mina tänder men det slutade med att allting såg ut som om att ett tåg hade spårat ur och krockat med mina tänder. Med andra ord: En salig röra. Nu sitter jag med en tandställnign som ska flytta typ hela min tandrad så att allt blir bra. Man tackar man tackar.

Som jag nämde så sprang studenterna ut från Östra Real idag. Jag var inte där själv, jag låg och kollade på TV, men jag hörde basen från flaken som blötte ner hela stan med cider och öl. Låter kul.

Neiru

Kommentera

