I förskott

Först och främst: Ja, jag vet att jag borde sova nu! Det är lite svårt bara när man har suttit och spelat Half Life 2 tills nu och sprängt huvudet av zombies som med ett glatt skrik kastar sig emot en från fönster och gatuhörn. Sen fick jag slut på ammunition och ihjälsågad av flygande robotar. Det är roligare än vad det låter…

Iallafall, imorgon åker jag till landet. Och för att stilla eran törst på att läsa om vad som händer i mitt liv eller bara läsa så ska jag skriva lite i förskått. Vi har ingen el på landet. HENCE I FÖRSKOTT. Det som kommer att hända i helgen äääär…-trumvirvel- Pokémon på gameboy och en gammal Kalle Anka som man redan har läst bak-och-fram som omväxling från det vanliga. Det blir mer spännande så. Och för att göra det ännu lättare för er och mig summerar jag hela min helg med ett inte alls ironist påstående.

Fekke.

Hoppas ni har en bra nationaldag och en bra helg!

Neiru

Kommentera

