Sommarens glass

Nu har Dn varit framme och kommenterat sommarens glassar, jag har inte testat själv och jag lämnar därför bedömningarna till DN: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2617&a=627957.

Men, jag var tvungen att lägga ut detta här eftersom det var en ganska viktig nyhet till sommaren enligt mig, en glass om dagen är bra för magen. Tror jag.

 Nils Bildt

8 svar to “Sommarens glass”

  1. Martin Pettersson Says:

    Har du provat Ben & Jerry (www.benjerry.se)? ”Grisigare” och onyttigare glass får man nog leta efter, men läskigt gott (och dyrt). Mina favoriter är ”Cookie Dough” och ”Fish Food”. De finns inte överallt, men man kan leta reda på försäljningsställer på deras hemsida.

  2. Nina Says:

    kul! jag uppdaterade faktiskt http://www.icity.se med en glass-special idag!

  3. Monika Says:

    Tackar för tipset. Jag gillar också glass och äter det varje dag, som efterrätt. Min favorit är choklad med hasselnöt med vispgrädde. Man blir glad av glass 🙂

  4. Linus Says:

    Är du med i MUF Nils? 🙂

  5. Marlon Värnik Says:

    Tjaa nisse, visst kan/ska vi sammarbeta.
    Lägg till min blogg så länkar jag din

    Hare!

  6. fred Says:

    PALLA BLOGGA :S

  7. sofia L.S. Says:

    hahaha vilket bra inlägg, en kille som tycker att en glass om dagen är bra för magen vill jag vara favorit hos, jag tror nämligen det också; en glass om dagen alltså. sofia

  8. Jonas Says:

    Tjena Nisseboy. Du föreföll mig en mycket desilussionerad kille. Jag kan förstå att du helst av allt ibland skulle vilja vara långt borta, där det ibland inte råder ensamhet, där pappor kan stanna kvar ihos sina barn, och spendera mer tid än vad de kan/vill. Men tyvärr lever vi i en sådan värld, och jag tror att pappa Bildt känner samma sak. Men har man väl gett sig in i maktens rus, är det ingen väg tillbaka.

Lämna en kommentar